Welpen

speltaktekens_lijn2_welpen1

DSC_5457

Onze Welpen spelen in de jungle. Dit doen zij samen samen met de figuren uit Jungleboek onder leiding van Marala de Flamingo , Broer Wolf en Chill de Wouw (een soort havik).
Ze beleven de spannendste avonturen!

Marala de Flamingo, Broer Wolf en Chil de Wouw

Onze activiteiten zijn vooral in en om het clubhuis en in het nabij gelegen Wantijpark. Deze activiteiten spelen zich dus voornamelijk op de wal af.
Soms hebben we een opkomst samen met de zeeverkenners op het water. Voor ons is samen spelen, ontdekken en uitdagende activiteiten in en rondom ons clubhuis belangrijk!

Ook gaan we een paar keer per jaar op kamp. We logeren dan op het clubhuis of op een andere locatie. Deze kampen hebben altijd een centraal thema. We zijn niet bang voor een extra kleurtje (smurfen) of een spannend smokkelspel.

Wanneer hebben wij opkomst?

Meestal vind je ons op zaterdag van 10.00 tot 12.00 uur bij het clubhuis. Af en toe hebben we speciale opkomsten met afwijkende tijden. We gaan meestal drie keer per jaar op kamp, waarvan twee weekenden en één midweek. De weekenden zijn meestal in het voor- en najaar en het  grote kamp valt in de zomervakantie of met Hemelvaart.

Meer weten?

Wil je een keer meekijken? Vul dan het formulier op deze pagina in. Je mag drie opkomsten vrijblijvend meedraaien. Informatie over meelopen en inschrijven is bij de downloads te vinden.

De contributie voor het lidmaatschap voor een Welp bedraagt €12,- per maand. Voor grote activiteiten (bv. een kamp) kan een extra bijdrage worden gevraagd. Wij accepteren tevens betalingen via de de Dordtpas.