Nieuwbouw: Ons Nieuwe Clubhuis

Op dit moment staat ons clubhuis aan de Dr. Zamenhofflaan. Omdat hier een nieuwe woonwijk gebouwd gaat worden (de Vlijweide) zijn wij genoodzaakt te verhuizen. Maar we krijgen een mooie nieuwe plek, in 2024 hopen wij te verhuizen naar ons nieuwe gebouw aan Baden-Powelllaan!

Op deze pagina vind je alle informatie over dit project, maar we beginnen met een filmpje waarin onze plannen gelijk zichtbaar worden!

Klik op één van de onderwerpen voor meer informatie en/of de laatste ontwikkelingen:

Passend bij de nieuwe woonwijk, aansluitend bij onze behoeften en uiteraard en toekomstbestendig zullen wij met dit nieuwe onderkomen een goede en lange toekomst tegemoet gaan!

Kijk regelmatig op deze pagina voor de laatste updates! En vergeet niet, donaties zijn altijd welkom!! We hebben daarvoor een speciale Crowd-funding pagina:

Naast donaties is uiteraard ook hulp welkom en/of materiaal in natura. Denk je dat je iets van materiaal zou kunnen leveren wat we kunnen gebruiken? Of wil je helpen met bouwen; neem dan contact met ons op! Uiteraard mag je ook voor alle andere vragen contact met ons opnemen:

nieuwbouw@jcwnet.nl